rss

Sunday, July 5, 2009

Keranamu kami sihat (Testimonia)

Bookmark and Share
Keranamu kami saihat..itulah ungkapan daripada pengguna tuala wanita FC bio sanitary pad




Fang Set Fang, 50 tahun, Sarawak ( Jangkitan Kuman
)


Saya mempunyai sist (cyst) di bahagian rahim. Selepas mengambil ubat doktor, sist tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah serta cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pun disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.

Selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah tersebut telah diselesaikan, rahim sudah bebas daripada jangkitan kuman dan saya tidak perlu memakan ubat antibiotik lagi!





Chow Geok Sim, 35 tahun, Kuala Terengganu ( Fibroid Rahim )
Rahim saya mempunyai sebiji fibroid yang bersaiz 8 cm. Suntikan diberi setiap bulan untuk mengecutkan saiz fibroid tersebut, tetapi fibroid tersebut masih tidak mengecut walaupun sudah 3 suntikan diambil. Jadi, doktor berkeputusan membuat pembedahan untuk membuang seluruh rahim saya pada Ogos 2006.

Saya mula menggunakan FC pantiliner pada Julai 2006. Hanya selepas 1 bulan, fibroid tersebut telah mengecut ke 5 cm. Doktor kata tidak perlu membuang seluruh rahim, hanya membuang fibroid tersebut sahaja. Saya sambung menggunakan FC pantiliner selepas pembedahan, luka baik pulih dengan pantas.





Hani Azura, 34 Tahun, Selangor
( Kitaran Haid Tidak menentu, Masalah senggugut )

Saya mengalami masalah kitaran haid tidak menentu dan senggugut. bersyukurlah semua masalah yang dihadapi telah hilang selepas menggunakan FC bio sanitary pad. Terima kasih Avail





*** Apa kata mereka lagi ***



Aminah shariff, 49 tahun , Selangor (Masalah Senggugut)


Setelah menggunakan FC bio sanitary pad, masalah senggugut saya telah semakin menghilang dan tidak merasa sakit lagi ketika haid. Kini saya berasa sungguh berkeyakinan.






Hjh. Subardini Bt. Hj. Nawawi , 49 tahun , Sarawak (Haid tidak menentu)


Haid saya datang dua bulan sekali dan tidak lancar.

Setelah menggunakan FC bio sanitary pad, haid pada hari pertama dan kedua mengalir dengan lancar. Saya memakai FC pentiliner pada hari ketiga haid sehingga hari kelima haid berhenti. Kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya sangat berpuas hati. Terima kasih Avail.





Tuala Wanita, Kegunaan Malam , Permukaan Kapas Lembut (10 pads)
Diperkayakan dengan gel untuk penyerapan berdalir yang lebih kuat dan penyimpanan.


Pengawalan punggung yang lebih panjang dan luas, rekaan unik berbentuk kapas bahagian belakang dan tepi bagi pencegahan kebocoran lekuk panjang untuk pencengahan kebocoran yang efektif serta penyediaan secukupnya alas tutup, selamat dan dipercayai.

0 comments:


Post a Comment


ShoutMix chat widget

Followers

Ingin Mendapatkan Artikel Terbaru dari Dunia Wanita Hari Ini, Masukkan Email Anda disini :

Delivered by FeedBurner

 

Recent Post

New Recent Post